5 ukrepov, ki mi pomagajo, da se na dopustu izognem opeklinam

Včasih sem pri vsakem izpostavljanju na soncu “fasala” opekline. S plaže sem se vrnila vsa rdeča, nekaj dni za tem sem je moja koža oluščila in spet je bila bela. V zadnjem času pa s tem nimam več tažav. Moja koža pa je leto za letom vedno lepše zagorela, pa čeprav nisem ena tistih, ki se ure in ure izpostavljajo soncu. Saj se zavedam, da sončni žarki le-tej močno škodujejo – tako z vidika zdravja, kot tudi z vidika lepote. Sončni žarki so namreč eni izmed najbolj odgovornih za staranje kože. Vrstniki se mi smejijo, ko jim to omenim. Morebiti lahko za mojo obsesijo s kožo krivim številne težave v otroštvu in tudi današnje stanje, saj je še vedno suha in zelo občutljiva.

Da preprečim opekline ter moji koži zagotovim zdrav ten se vsako leto držim naslednjih ukrepov. Pa začnimo po vrsti.

Vlaženje kože

Če bo koža dobro navlažena bo bolj dovzetna za pridobivanje “barvice”. Pa tudi opeklo te ne bo tako hitro. Enako velja za kožo po telesu, kot tudi za kožo po obrazu. Predstavljaj si jo kot papir – suh zagori veliko hitreje, kot pa vlažen.

krema za telo nivea

Vsaj kakšna dva tedna pred odhodom na dopust se po tuširanju po celem telesu dobro namažem s kremo, oziroma losjonom. Ta ritual prav tako nadaljujem do konca počitnikovanja. Moja najljubša sta trenutno Nivein losijon in Afroditino maslo, ki kožo res izdatno navlažita. Vem, da bi to morala izvajati celo leto, a pridejo kakšni dnevi, ko to navado zanemarim.

Pilingi

Tudi pilingi bodo poskrbeli, da koža ne bo suha, saj bodo odstranili odmrle celice s telesa. Jaz imam že v splošnem suho kožo, a najbolj suha je po nogah. Zato si en teden pred dopustom noge s pilingom zdrgnem vsak dan, s tem pa kožo pripravim tudi na temeljitejše britje, oziroma depilacijo, zaradi česar dlačic dlje časa ni na spregled. Celo telo pa si spilingiram 2x – 3x na teden.

Zaščitna sredstva in pripomočki

Tu bi seveda najprej izpostavila dobro sončno kremo s primernim zaščitnim faktorjem. Uporabo le-te na dopustu dan za dnem rahlo zmanjšujem. Nič pa ni narobe, če vzameš s seboj dve – z nižjim in višjim zaščitnim faktorjem. Letos z mano na dopust romata 50ka in 20ka in še posebna 50ka za obraz – kožo na obrazu skozi cel dopust, intenzivno ščitim pred soncem.

Tu lahko še izpostavim sončna očala, ki meni nikakor ne smejo manjkati – v tem primeru se z dopusta vrnem z mimično gubo, saj na soncu res ne morem imeti normalno odprtih oči 😀 Tudi kak slamnik ne bo odveč, pa še posebej modni so letos. Med kakimi izleti in športnimi aktivnostmi pa priporočam, da namesto majčk z naramnicami oblečeš take s kratkimi rokavi, saj vemo, da sonce ramena najhitreje opeče.

Postopno sončenje

Nikar ne pretiravaj s prekomernim sončenjem že v prvih dneh dopusta. Jaz se recimo v prveh dneh soncu neposredno izpostavljam maximalno 20 minut. Tudi kasneje v zadnjih dneh dopusta ne bom na soncu ležala več kot 40 minut in še to bom storila v časovnih razmikih (pa še to je verjetno preveč). Barvo tako ali tako dobimo tudi med izletkanjem, sprehodi in drugimi aktivnostmi. Moja prioriteta je pridobiti zdravo zlatorjavo barvo in ne tiste temno rjave, ki prekaša vsakega mulata 🙂 to mi pač ni lepo, saj na pogled ne izgleda več zdravo – razen, če imaš tako temen ten že po naravi.

Voda in hrana

korenje

Vedno skrbim, da popijem zadostno količino vodo, saj je tako koža bolj navlažena. Pomagal naj bi tudi nekatera prehrana (npr. korenček), a priznam, da se takih ukrepov še nisem lotevala.

 

 

 

Leave a Reply

Ko napišem naslednji prispevek se slišiva po e-mailuSPREMLJAJ ME
+