6 zajtrkov, ki vas bodo nasitili do kosila

Bi rade izgubile na teži in zato posegate po lahkih zajtrkih? NAPAKA. Nizkokalorična hrana še ne pomeni nujno hujšanja. Še posebej, če vas ta ne nasiti, zaradi česar posledično  posegate po »vmesnih« prigrizkih. Predvsem zdrav, nasiten zajtrk bi moral biti najbolj kaloričen obrok dneva, kakor trdijo tudi na Nacionalnem portalu o hrani in prehrani.

Zjutraj je priporočeno na tešče uživati hrano, ki vsebuje veliko vitaminov in mineralov, saj se le-ti s prvim dnevnim vnosom hrane najbolje absorbirajo. Ko sestavljate meni za zajtrk je koristno posegati po polnovrednih živilih, ki vas bodo nasitili do kosila (ali vsaj malice), vam dali dolgotrajno energijo, da boste dan začeli z dobrim počutjem in prebujeni. Zato vam v spodnjih vrsticah predstavljam živila po katerih za zajtrk najrajši posegam sama.

1.JAJCA

jajca za zajtrk

Jajca vsebujejo vitamine A,D, E in B

Imajo visoko prehransko vrednost (čeprav ima eno povprečno jajce le 80 kalorij), hkrati pa predstavljajo pomemben vir beljakovin. Bogata so tudi z vitamini, železom, encimi, cinkom, fosforjem,aminokislinami, minerali in rudninami. Sama si najraje  pripravim umešana jajca ali pa jajčno omleto. Zraven običajno dodam še peteršilj in tunino. Sicer, kaj bi vam razlagala, pri jajcih je možnosti res neskončno.

2. SKUTA

skuta za zajtrk

Lahko jo pripravimo v sladki, kot tudi slani različici.

Po skuti posežem najpogosteje. Da ne bo tako pusta, ji lahko primešamo malo jogurta in medu, včasih pa ji dodam še sadje (sveže ali  suho). Če niste pristaš sladkih zajtrkov pa ji lahko dodate razna zelišča in jo zaužijete, kot namaz. Če boste zjutraj uživali z beljakovinami in kalcijem bogato skuto, boste tekom dneva tudi hitreje porabili maščobe.

3.GRŠKI JOGURT

grški jogurt kot obrok

privoščiš si ga lahko za zajtrk, večerjo, kot tudi namesto sladice

Nasiti veliko bolj od navadnega jogurta saj je bolj goste teksture. Bolj je kremast in ni tako kisel. Lahko ga zaužijemo namesto sladice, primeren pa je tudi za večerjo. Kadar ga jem za zajtrk mu najraje dodam med, oreščke in suho sadje. Nekateri ga imenujejo kar super živilo, saj pomaga pri hujšanju, izboljšal pa bo tudi tvoj imunski sistem.

4.BANANE

banana za energijo

Nasiti v trenutku

Negativna plat banan je, da vsebujejo veliko sladkorja, dobra pa, da se ponašajo z veliko vsebnostjo beljakovin in ogljikovih hidratov. Zato te bo, ko ne boš imela časa za pripravo zajtrka ali malice nasitila in hitro dala dobršno mero energije.

5.CHIA SEMENA

chia semena vir omega mascob

Bogat vir omega maščob.

Za njih je  že splošno znano, da zagotavljajo občutek sitosti, da njihove slave po enormni vsebnosti omega maščob niti ne omenjam! Najpogosteje jih primešamo v jogurte in solate. Najboljše je to storiti nekoliko prej preden jed zaužijemo – lahko jih namočimo tudi čez noč, da se le ta napijejo tekočine in postanejo super želatinaste teksture.

6.OVSENI KOSMIČI

ovseni kosmici

Dodamo jim lahko še druga semena, oreščke in sadje.

So polni vlaknin. Primešaj jih v jogurt ali pa jih namoči v mleko čez noč, zmes zjutraj pogrej in tako bo nastala odlična ter lahko prebavljiva kaša. Ker okusa skorajda nimajo jim lahko dodaš žličko medu.

Najboljše pri teh jedeh pa je, da lahko večino od njih vzamete s sabo, zanje pa ne boste (kot za nekatero samooklicano super hrano) pregloboko segli v žep. Spodbudile pa bodo tudi tvojo prebavo.

Leave a Reply

Ko napišem naslednji prispevek se slišiva po e-mailuSPREMLJAJ ME
+