Čudo med vadbami

Joga in pilates sta eni mojih najljubših vadb, saj postanejo rezultati hitro opazni. Učinkovita sta pri topljenju maščob, kot tudi oblikovanju  in rahlemu pridobivanju mišične mase.

Ljudje se prepogosto pritožujemo, da nimamo časa za vadbo – tudi jaz sem se včasih. Potem pa: PUF! 15 kilogramov! Za izgubo katerih pa se je seveda treba potruditi in vztrajati. Trud in vztrajnost – to sta ti dve besedi, ki se jih prepogosto prestrašimo.

Vendar, če želiš doseči svoj cilj moraš nekaj narediti, kajne? Ampak, zapomni si, da moraš to početi po korakih in postopoma uvajati spremembe v svoj življenjski slog. Potrebna je potrpežljivost, ne moreš vsega doseči takoj. Včasih preveč hitimo, ampak s hitenjem nikoli ne pridemo daleč. Če se boš lotila več sprememb naenkrat z namenom, da bi izgubila kakšen kilogram, ali pa 10 (kakršenkoli je že tvoj plan), se jih boš po vsej verjetnosti  kaj hitro naveličala in se vrnila na stara pota.

Danes že vsi vemo, da se za vadbo ni treba vpisati na tečaje in plačevati vpisnin, ker nam že vse ponuja youtube ali pa narava. Kaj je cenejše kot to, da greš ven na sprehod, tečt, na lep vikend na kakšen hribec ali pa, da poiščeš najljubše vaje kar na Youtubu, za katere si lahko vzameš čas kadarkoli pač utegneš, saj jih lahko izvajaš doma med gledanjem televizije.

Torej, punce (in fantje), a že delate pilates in jogo? In zakaj ne? Z vajami lahko začneš počasi, od lažjih do težjih, od krajših do daljših. Ne hiti. Meni je tovrstna vadba pomagala predvsem tako, da je moje telo postalo močnejše in lažje premaguje napore (na primer pri teku, hribolazenju,..). Moji boki so postali ožji, izboljšala se je moja drža, izoblikovala pa se je lepa mišična masa na vseh delih telesa in danes večina ljudi, ki me na novo spozna težko  verjame, da sem več kot polovico najstniških in otroških let preživela, kot debeluška (čeprav po mojem mnenju rabim še kakšen popravek na telesu).

Spodnjih vam posredujem 4 izmed mojih najljubših videov, ki jih sama najpogosteje koristim. Prva videa sta za izvajanje pilatesa in zadnja dva za izvajanje joge. Vaje iz dneva v dan menjam – odvisno od časa, ki ga imam, včasih pa tudi moje vztrajnosti (ja, včasih se me dotakne kakšen izredno len dan ali celo teden).

  • ta video je primeren predvsem za začetnike, saj so vaje nekoliko lažje in krajše. Ne skrbi, trajalo bo največ en teden, da jih osvojiš.

  • te vaje so zame neprimerljivo bolj zahtevne od vaj iz prvega videa, so tudi daljše. Ne naprezaj se preveč. Vaje osvoji postopoma
  • če boš osvojila prvine pilatesa, boš zagotovo lahko izvedla še jutranjo jogo s spodnjega videa
  • za izvajanje vaj s tega videa pa je spet potrebnega malo več napora

 

Moja šibka točka pa so še vedno moje noge, le-te mi je do sedaj uspelo najmanj izpopolniti. Če veš za kakšno super dobro vadbo za noge, ki je koristila tudi tebi bom vesela, če mi zaupaš katera je ? Tudi jaz imam še par dobrih na zalogi, če te bo zanimalo!

Leave a Reply

Ko napišem naslednji prispevek se slišiva po e-mailuSPREMLJAJ ME
+