Ideje za popoln zajtrk

Kaj si zamisliš, ko slišiš besedo “popoln zajtrk? Sama jo zagotovo povezujem z zdravo hrano, vitamini, sitostjo in zadostno mero energije. Zraven pa sodi še dobra prebava.

Ni ga pa vedno tako lahko pripraviti. Meni veliko pomeni, da gre za nekaj praktičnega, kar lahko vzamem sabo in pospravim v torbico, da je pri meni lahko vsaj polovico dopoldneva. Hrano najrajši uživam postopoma v manjših porcijah, čeprav me včasih zamika in premami, da se nabašem z bolj nezdravo, kot pa zdravo hrano.

Sem pa tja se lahko pregrešimo, a bolje je, če to ne postane stalnica. Danes, recimo, sem za zajtrk pojedla gromozanski rogljiček po katerem sem se počutila, kot da imam v želodcu skalo. Čez dve uri pa sem bila lačna, kot volk. Tega nikakor ne mislim ponavljati.

Za vsakega posameznika se zanj popoln zajtrk lahko razlikuje. Čisto odvisen je od naših potreb, od tega, koliko smo aktivni, kakšen poklic opravljamo… Zato si ga mora vsak prilagoditi po svoje.

Zdrav obrok

Jaz, recimo popazim na to, da se ne prenajem. Oziroma, da jem nekaj po čemer nisem takoj lačna, ker je moje delo večinoma sedeče. Uživam zajtrk, ki mi pomaga pri presnovi.

Dobro je, če popazim tudi, da ne jem ožilju škodljive hrane, saj imam krčne žile in opažam, da prehrana precej vpliva na stanje njih. Rada pa vidim, da vsebuje tudi vitamine, ki pripomorejo k moji odpornosti in še čemu drugemu.

Zdrav zajtrk

Zajtrk sem si začela pripravljati še na en drugačen način

Pred kratkim sem postala lastnica krasnega aparata – malega, prenosnega blenderja, ki ga lahko odnesem s seboj v službo.

Všeč mi je, ker za uporabo ne potrebujem kabla. Napolni se ga s polnilcem. Nakar je pripravljen za kakšnih 15 priprav mojih zajtrkov.

Priprava smoothijev

Iskreno lahko priznam, da do zdaj nisem bila pretirana ljubiteljica smutijev. Pa ne zaradi okusa ali česa podobnega. Ampak zato, ker se mi je zdelo bolj primerno uživati “celo” sadje, ker me je tudi bolj nasitilo.

V smuti lahko gre kar nekaj sadja, kar posledično lahko pomeni tudi veliko kalorij in sladkorja, zraven pa pojem še kaj drugega, ker mi smuti sam po sebi ni dovolj.

Tudi za to sem našla rešitev

In to tako, da malo popazim kakšno sadje dajem v smuti. Da bo zadeva manj kalorična lahko dodam jagodičevje ali zelenjavo. Z namenom, da me bolj nasiti pa recimo ovsene kosmiče.

Včasih zmiksam manj sadja in zelenjavo in raje dodam več jogurta. Sem pa tja pa si ga pripravim bolj v smislu napitka, ker mu primešam vodo. V takem primeru pa ni nič hudega, če poleg tega pri zajtrku pojem še kaj drugega, saj vsega skupaj potem ne nanese tako veliko.

Možnosti je precej. Vmešamo lahko marsikaj. Včasih dodam še kakšno prehransko dopolnilo za katero se mi zdi, da ga trenutno potrebujem.

In na koncu lahko priznam, da moj prenosni blender res dobro koristim in mi pride zelo prav.

Aja, omeniti še morem, da je glede čiščenja tudi fajn. Samo vodo vliješ vanj in dodaš nekaj detergenta in pritisneš gumb, tako, kot takrat, ko delaš smoothie 👌

Nate čaka v spletni trgovini Matoyu.si, kjer trenutno lahko koristiš 10% popust s kodo “ZABICA10“.

 

Leave a Reply

Ko napišem naslednji prispevek se slišiva po e-mailuSPREMLJAJ ME
+