8 načinov za sprostitev

Čas za relaksacijo, oziroma odklop je zares pomemben. A na žalost to dojamemo šele takrat, ko smo že močno pod stresom zaradi takih ali drugačnih skrbi. Še, ko gremo v posteljo si v naših glavah ne damo miru. Znano?

Pri sebi zadnje čase opažam, da se težko umirim. To že skoraj enačim z meditacijo.

Prišlo mi je že v navado, da ves čas nekam tekam. Stalno se mi mudi. Moram to, moram ono. Vsi me takrat morajo pustiti pri miru, če ne sem takoj slabe volje. Zato si zadnje čase vzamem več trenutkov za odklop in razne prijetne momente. Spodaj naštevam 8 načinov za sprostitev in odkop ⤵️

Čas zame je dragocen

Hrana in pijača

Fizično počutje vpliva tudi na duševno počutje. Zato je pomembno tudi s čim se prehranjujemo in tako svoje telo čim manj zakisamo. Pa tudi naša prebava je potem taka, kot je treba.

Sem velika zagovornica tega, da je na dan potrebno popiti dovolj tekočine. Večkrat pa si privoščim tudi skodelico čaja. Predvsem pomirjajočo meto ali kamilico. Drugače pa veliko vode.

Ne samo pijača, tudi hrana je tista, ki vpliva na naše počutje. Ne smemo jesti preveč “prazne” hrane, ki je polna kalorij, hranilnih vrednosti pa nima, saj nam potemtakem manjka tudi energije. Pomembno je tudi, da zaužijemo dovolj vitaminov in mineralov. Kar je včasih s hrano težko, zato posežem tudi po prehranskih dopolnilnih, kot sta MSM in magnezij.

Samomasaža

V zadnjem času se večkrat tudi sama zmasiram. Okrog vratu in ramen sem običajno zelo napeta, kar lahko povzroči tudi psihično napetost. Zato se kar sama malo pregnetem. Sem ter tja uporabim kar teniško žogico. Se mi zdi, da potem kar lažje zadiham. Pri taki napetosti pa mi pomaga tudi joga.

Zvečer pa si vse večkrat zmasiram tudi stopala. To deluje ekstra sproščujoče. Potem tudi lažje zaspim.

Kozmetika in dišave

Kozmetika lahko koristi, kot nekakšna aromaterapija. Sploh taka s posebnimi vonji. Jaz zelo rada posežem po vonju sproščujoče sivke. Tudi Ananya kozmetika mi je zelo zelo všeč.

set za sprostitev

Potem pa so tu še eterična olja in svečke z omamnimi vonjavami 🌸.

Branje knjig

Na težave lahko pozabimo tako, da se posvetimo branju knjige. Take, ki nam je všeč, da se vanjo zares poglobimo. Fino pa je, če je tematika taka, da smo po branju boljše volje in ne zamorjeni. Včasih prav pridejo knjige za osebno rast, motivacijo,.. in podobno.

Poslušanje prijetne glasbe

Glasba lahko zares vpliva na naše počutje. Sama si rada kdaj zavrtim celo kakšno opero. Bocellijeva pop opera mi je na primer zelo všeč. Ob poslušanju se počutim prijetno in sproščeno.

No, pa tale pesem mi zadnje čase tudi veliko hodi po glavi 💗⤵️

Preživljanje časa v naravi in na svežem zraku

Narava vedno deluje poživljajoče. Svež zrak bistri misli in sprošča. Poleg tega pa smo tudi bolj energični po gibanju zunaj.

Fino je, če si lahko na dnevni ravni vzameš vsaj 15 minut časa za sprehod. Za vikend so pa itak hribi zakon! Vsaj, če mene vprašaš 😊

Dovolj počitka

To pa najbrž ni treba posebej poudarjat, da je za dobro počutje potrebnega tudi dovolj spanca. Zadnje čase si za povrh privoščim še popoldanskega. Čeprav me zmanjka potem za kakšni dve uri. Ampak kaj potem. Tekom tedna tako ali tako skoraj nikoli ne spim več, kot 6 ur. Kar je bistveno premalo. Sploh, če si čez dan kolikor toliko aktiven in ne poležavaš na kavču.

Pisanje dnevnika

Včasih se še sami ne zavedamo, kako negativni smo postali. To lahko opazimo skozi pisanje dnevnika. Tja si lahko pišemo tudi cilje, ki nam bodo vlili motivacije. Dnevnik Čas zame je posebej prirejen tako, da te spravi v dobro voljo in ti zagotovi osebno rast.

beležnica

Verjemi, da se vsi ti ukrepi obrestujejo pozitivno. V nasprotju z njimi pa se nenehen stres, skrbi in naglica lahko pokažejo zelo negativno.

Leave a Reply

Ko napišem naslednji prispevek se slišiva po e-mailuSPREMLJAJ ME
+