Najboljši sir za hujšanje (ni mozzarella)

Kadar je naš cilj izgubljanje telesne teže, pač ne moremo vseh sirov jesti, kar vse povprek. Ti so lahko namreč precej kalorični pa tudi neprijazni prebavi.

Vrste sirov

Jaz osebno obožujem skoraj vse vrste sirov. Vendar je trenutno moj cilj izguba teže, zato je le treba imeti neko mero.

Velikokrat je pri hujšanju poudarjena predvsem mozzarella, kar je super. Pa skuta za zajtrk. Pa feta sir na solati. In vse to je odlično.

Solata z mozzarello

Za slednjega pa le malokrat slišimo, čeprav ima zelo nizko kalorično vrednost in je prebavi zelo prijazen. Pripravimo si ga lahko tako v slanih, kot tudi sladkih variacijah – tako, kot skuto.

Tudi jaz sem ga začela uživati šele pred kratkim, ker je v trgovini skute zmanjkalo, sem namesto nje posegla po riccoti, ki pa je tudi neka vrsta skute. Malo sem bila sicer skeptična, ker je v resnici še nikoli nisem jedla.

Je veliko lažja za želodec. Prebava pa je v dneh, kadar jo jem odlična. Za zajtrk sem si jo pripravljala na isti način, kot skuto. S suhimi slivami, ki so odličen antioksidant, z ovsenimi kosmiči, ki preprečujejo nabiranje maščobe okrog trebuha in z malo medu. Včasih sem ji dodala še nekaj oreščkov.

Je lahko z uživanje, a zaradi te lastnosti po njej nisi hitro lačen. Pa zelo je okusnaaaa, le prvič se mogoče zdi malo nenavadna, ker je tako po okusu, kot tudi teksturi, drugačna od drugih sirov.

Poskusi. Jaz sem zelo vesela, da sem jo zadnjič v trgovini izbrala 😊 več o njej si poglej v temle prispevku

Leave a Reply

Ko napišem naslednji prispevek se slišiva po e-mailuSPREMLJAJ ME
+