7 nasvetov za dober spanec

Danes nam lahko prehiter tempo in stresne situacije med študijem ali službo kratijo tudi spanec in ne samo živce, oziroma zmanjšajo kakovost le tega. Posledično pa se zbujamo narazpoloženi, brez energije in volje za začetek novega dneva. Da bo dober spanec postal tvoja rutina pa si z različnimi metodami lahko pomagaš tudi sama. Zapomni si, v posteljo se moraš odpraviti čimbolj mirna in sproščena, da boš tako lahko čim hitreje in čimbolj trdno zaspala. Dober spanec je namreč res zlata vreden, zato ne dovoli, da nekakovosten spanec postane stalnica v tvojem življenju!

      1.Vroča kopel z eteričnim oljem

Ponoči nam telesna temperatura, ker mirujemo običajno pade, kar pa našemu spancu ne koristi. Zato je priporočljivo, če jo povišamo z vročo kopeljo v katero dodamo še nekaj kapljic eteričnih olj, kar nas bo še dodatno pomirilo.

      2. Ne telovadi zvečer

Če boš telovadila zvečer bo tvoj srčni utrip še višji, kar pa ne pomeni, da boš pomirjena – ravno nasprotno, tvoj organizem tako ne bo pripravljen, da te zaziba v sladke sanje. Zato poskrbi, da boš s športnimi aktivnostmi zaključila vsaj nekaj ur pred spanjem.

     3. Toplo mleko

Toplo mleko pred spanjem ti bo dalo ravno pravšnji občutek sitosti in te pomirilo, ker se boš podzavestno spomnila na čas, ko si bila še čisto mala kepica 🙂 . Hkrati pa vsebuje aminokislino, ki jo lahko uživamo tudi v obliki kapsul, to je t.i. triptofan, ki že splošno znano poskrbi za dober spanec.

    4. Kamilični čaj

kamilicni-caj

Primeren je praktično za vsakogar in skoraj ni človeka, ki nebi spil vsaj nekaj skodelic te opojne tekočine. So pa zato ljudje, ki ne poznajo koristi kamilice. Ta namreč učinkovito odpravlja stres in nespečnost. Pa ne samo to! Sprošča tudi mišice, blaži simptome PMS-a, pomirja želodec – to vse pa na koncu vpliva na dober spanec, kajne?

    5. Prezračevanje

Preden se zvečer odpraviš v spalnico naj bo ta dodobra prezračena. Najbolje je, da jo prezračiš zjutraj, tako, da vanjo spustiš svež zrak, posteljo pa postelješ, saj se bodo tako bolj prezračile tudi tvoje blazine in odeja, ki naj bodo iz naravnih materialov, kot sta bombaž in svila. Odveč pa ne bo, če okna za nekaj časa  odpreš še zvečer pred spanjem, še posebej, če si se čez dan zadrževala v spalnici. Svež zrak bo poskrbel za boljši spanec in preprečeval nastanek vlage v prostoru, kar na dolgi rok vpliva tudi na tvoja dihala.

   6. Stran z motečimi elementi

S tem mislim na naše pametne telefone, računalnike, televizor in druge elemente, ki povzročajo kakršen koli hrup ali svetlobo s čimer poskrbijo, da naš spanec ni dovolj globok. Pri tem pa ne smemo pozabiti tudi na sevanje naših napravic. Navada je sicer res železna srajca, saj se danes redko kdo odpravi v spalnico, ne da bi imel pri sebi mobilni telefon, vendar se tega splača odvaditi. V posteljo rajši vzemi kakšno lahko gradivo, ki te bo uspavalo.

   7. Masaža

masaza

Ta bo odpravila napetost, delovala bo antistresno tako za tvoj um, kot tudi za tvoje telo. Poprosi partnerja, da te pred spanjem zmasira, v ta proces pa vključita še olje nežnih vonjav. In ne pozabi mu vrniti usluge! Če pa še vedno uživaš samsko življenje, pa si lahko potemtakem pomagaš tudi sama z raznimi masažnimi gobicami pod prho in drugimi masažnimi pripomočki.

Vesela bom, če mi v komentarju zaupaš s kakšnimi metodam za dober spanec skrbiš ti. 🙂

Leave a Reply

Ko napišem naslednji prispevek se slišiva po e-mailuSPREMLJAJ ME
+