Nekaj ukrepov za izgubljanje, oziroma vzdrževanje telesne teže

Moje navade za vzdrževanje, oziroma izgubljanje telesne teže se spreminjanjo že 6 let. Postopno – ena za drugo.

Včasih je preprosto težko ostati fit. Na primer med dolgo zimo :/ A kljub temu lahko določene slabe razvade na enostavnejši način nadomestimo z dobrimi.

Zdrav zajtrk Ko preprosto ne gre, se lahko še vedno držimo smernic, ki nam bodo pri tem pomagale. Smernice, ki sem pri sebi oblikovala sem strnila v spodnjo tabelo:

Včasih Danes
Kot najstnica sem v šolo pogosto odhajala, brez, da bi zaužila zajtrk Danes pa mi to nikakor ne pade na pamet. Vedno za zajtrk zaužijem hranljiv in prebavi prijazen obrok. Najrajši pojem ovseno kašo ali pa skuto.
Prav zvečer, sem med gledanjem TV-ja najraje posegala po raznih nezdravih prigrizkih in sladkarijah Danes pa pred TV-jem rajši naredim kak pilates ali pa skočim na sobno kolo
Čokolada je tako, kot včasih, še danes moja najljubša sladkarija. Le, da jo takrat, ko mi res zelo paše sladko, poskušam nadomestiti s suhim sadjem ali pa vsaj s temno čokolado.
Včasih sem se gibala zelo malo. Tudi danes mi včasih za to primanjkuje časa. Zato vsako opravilo izkoristom
Pila sem veliko sladkanih pijač. Danes pa le vodo ter nesladkane čaje. Pa se to take, ki pomagajo pri izgubi telesne teže, oziroma prečiščevanju (to je na primer koprivin čaj, zeleni čaj, CC čaj
V obroke včasih nisem dodajala tolikšnega razmerja zelenjav. Danes pa v veliko mojih obrokih prav ta prevladuje ali pa predstavlja vsaj polovico.

Seveda se tudi včasih pregrešim in se “poknem” h gledanju filma z goro sladkih in slanih prigrizkov 😉 Tale zima je bila kar huda.. Sedaj pa se vračam nazaj, da bom do poletja čimbolj fit 😉

Leave a Reply

Ko napišem naslednji prispevek se slišiva po e-mailuSPREMLJAJ ME
+