Skutka: zajtrk z 8 zakladi

Tale jutranja jed bo najprimernejša v tistih dneh, ko veš da ne bo časa za malico ali pa takrat kadar je kosilo ob malo bolj pozni uri, kot običajno.  Skuta te bo nasitila bolj, kot katerikoli drugi mlečni izdelki.

Skuto imam zelo rada, a ker se mi manj mastna skuta zdi skorajda malo prepusta jo ponavadi kombiniram s tekočim jogurtom. Ostalih 8 dodatkov pa bo jed le še popestrilo in zagotovilo dodatno mero energije. Suho sadje in ovseni kosmiči bodo poskrbeli za boljšo prebavo.

Sestavine:

  • Skuta
  • jogurt
  • ovseni kosmiči
  • indijski oreščki
  • rozine
  • brusnice
  • fige (narezane)
  • mandlji
  • sončnična semena
  • med

Postopek:

Količin tu nisem navajala, določi jih po potrebi, oziroma po svojem okusu.

1.V navadnem tekočem jogurtu kakšno uro preden boš jedla/jedel namoči ovsene kosmiče. To lahko storiš že zvečer.

2.Z jogurtom v katerem so se napili ovseni kosmiči prelij skuto.

3. Dodaj še indijske oreščke, rozine, brusnice, na koščke narezane fige, mandlje in sončnična semena ter vse skupaj prelij z medom.

Skuta za zajtrk

omnomnom😊

Leave a Reply

Ko napišem naslednji prispevek se slišiva po e-mailuSPREMLJAJ ME
+