Takole si najrajši pripravim solato

oh ta pms,.. mene tako uniči.. kakšen teden pred začetkom menstruacije sem izredno živčna in občutljiva, pojem pa lahko enormne količine hrane in to take, ki že nevarno meji na junk food, pa vse tiste sladkarije.. In to moje počutje še poslabša?. Leto za letom pa vse to doživljam še intenzivneje.

A vendar, tudi to obdobje v kakem tednu mine. In treba se je postaviti nazaj v dobri stari slog prehranjevanja?. Vedno večkrat si za kosilo pripravim solato, kot samostojen obrok in tale način je eden mojih najljubših❣

Za pripravo ene mojih najljubših solat potrebuješ:

  • zeleno solato (meni najljubša je kristalka)
  • gorčico
  • jabolčni kis
  • sol
  • bučno olje
  • kus kus
  • feta sir
  • piščančje medaljončke

Ko je krožnik še prazen, po njegovem dnu “razmažem” jabolčni kis, bučno olje, sol in pol žličke gorčice. Včasih dodam še malo belega popra. Sem ena tistih, ki si brez gore začimb težko zamisli kuhinjsko omarico.

Premešam dobro, da nastane gost aromatičen preliv.

Čez preliv najprej naložim dobro oprano in natrgano solato, na katero že vmes  in enakomerno dodajam (po navodilih na embalaži pripravljen) kus kus, saj solate kasneje ne premešam (všeč mi je, če preliv ostane spodaj).

Na vrh naložim še 4 na koščke narezane medaljončke in feta sir. In to je to. Kosilo je ready in komaj čakam, da se ga lotim. Dober tek!

Solata

 

 

Leave a Reply

Ko napišem naslednji prispevek se slišiva po e-mailuSPREMLJAJ ME
+