Najboljši fit zajtrk za dobro jutro

Ko poješ tole se ne moreš več izgovarjati, da si vstal/a z levo nogo. Ne glede na to, kako težko se je bilo spraviti ispod odeje, bo tale zajtrk zagotovo razlog za pričetek dobrega dneva. Name najboljši fit zajtrk že čaka pripravljen v “špajzi”, že komaj čakam na jutro 🙂

Tak jutranji obrok bo pripomogel k tvoji presnovi. Nasitil te bo vsaj do malice, dal pa ti bo tudi dobro merico energije.

Sestavine (za 2 osebi):

najboljsi zajtrk sestavine

  • 2 lončka navadnega jogurta
  • 50 g ovsenih kosmičev
  • 1 velika žlica (na žalost skoraj pozabljenega in podcenjenega) maka
  • 1 jabolko
  • med (opcijsko)

Priprava:

Vsakega od jogurtov daj v svojo skodelico. Nato po skodelicah porazdeli še jedilno žlico maka, ovsene kosmiče in naribano jabolko. Dobro premešaj, Na koncu lahko na vrh dodaš še malo medu.

Ta zajtrk si najrajši pripravim kar že zvečer, saj se mi zdi najboljši, če čez noč stoji 🙂 Pa tudi ovseni kosmiči se tako bolj namočijo in zmehčajo, s čimer postanejo še lažje prebavljivi.

fit zajtrk

Že čaka na jutro (jaz pa tudi) 🙂

…še nekaj besedic o maku

Mak se ponaša s številnimi pozitivnimi lastnostmi, čeprav ga v prehrano na žalost le redko vključimo.

Obogaten je namreč z omega maščobami, kalcijem in dobrimi ogljikovimi hidrati, ki poskrbijo za dobršno mero energije. Pa ne samo to – blagodejno deluje tudi na srce, odličen je v boju proti stresu, zaradi vsebnosti kalcija je priporočljiv za doječe matere, zdravi pa celo rane. Tudi spanec naj bi se izboljšal, če bomo uživali ta čudežna semena. Da o blagodejnih učinkih na težave s kašljem in astmo in o tem, da je tole le kratek posplošen opis njegovih super lastnosti ne govorimo.

Leave a Reply

Ko napišem naslednji prispevek se slišiva po e-mailuSPREMLJAJ ME
+