Zdrav sladoled, ki ga lahko pripravi prav vsak

Čeprav danes po večini krajev v Sloveniji “treska”, se vseeno prileže dober sladoled. Iskreno – meni se paše tudi pozimi 😉

To poletje sem ga pojedla toliko, kot še nikoli. In zato se je bilo potrebno domisliti bolj zdrave in manj kalorične različice.

Kako lahko na enostaven in hiter način sladoled pripraviš doma?

Osnova za pripravo je grški jogurt. Ta mi je že sam po sebi grozno všeč. Izbira dodatkov, ki jih boš vanj zamešal/a pa je skoraj neomejena. Nič ni narobe, če je sladoled brez teh, a jaz sem ga le morala malo popestriti. Naredila sem takole:

V kilogram grškega jogurta sem primešala med. Da sem ga malo osladila, ter da bo bolj gladke teksture. Nato sem zmes po porcijah porazdelila v skodelice, saj je tako tudi hitreje zamrznil.

Še preden sem posodice postavila v skrinjo, sem v vsako primešala še nekaj cimetovih kosmičev. Med zamrzovanjem pa sem ga, vsaj na eno uro dobro premešala, z namenom, da ne bo v njem ledu, oziroma, da bo ostal kremast. Ravno zato je tudi bolje, da ga damo v manjše skodelice, kot pa če ga zamrzujemo v eni sami posodim. Tako je veliko hitreje nared, pa tudi mešanja je potem manj.

Iz zamrzovalnika sem ga vzela od pol do ene ure prej, preden sem ga nameravala postreči, saj ta kljub mešanju postane malo leden. Zato ga je potrebno malo odtajati in preden si ga privoščimo tudi premešati, da je zopet kremast ter da se ledeni koščki popolnoma porazgubijo.

domač sladoled

Za dekor sem dodala še nekaj malin 🙂

Še namig: Jogurtu lahko, preden ga zmrzneš primešaš oreščke, suho ali sveže sadje (ne preveč vodeno), čokolado,…

 

Leave a Reply

Ko napišem naslednji prispevek se slišiva po e-mailuSPREMLJAJ ME
+