Zdravi obroki za s sabo

Pogosto slišim ljudi, ki pravijo, da so pridobili na telesni teži, zato, ker nimajo časa za zdrav obrok in se namesto tega prehranjujejo z nezdravimi prigrizki in hitro hrano. A kljub pomanjkanju časa, lahko storiš ravno obratno, ne da bi stradal/a.

Seveda si moraš kdaj vzeti tistih 10 minut za pripravo, a od tega te najbrž ne bo pobralo. Tudi kupiti je možno vedno več takih zdravih pripravljenih jedi, le da te bo dosti več stalo, kot če si jih narediš sama. Spodaj navajam nekaj takih, ki bodo omogočili zdrav in uravnotežen slog prehranjevanja.

1. Najbolj enostavno

Najmanj časa pri pripravi te bo stalo, če s seboj vzameš sadje ali pa kakšne oreščke. Ampak pozor – pri teh živilih tudi velja, da ni dobro, če jih uživamo preveč, saj vsebujejo sladkor (sadje) in maščobe (oreščki), ki lahko privedejo k povečanju telesne teže. Nič pa ne bo narobe, če poješ eno enoto sadja in pest oreščkov v dopoldanskem času.

2. Zajtrki in obroki za malico

Hitro boš lahko sprevidela, da zjutraj najraje posegam po mlečnih izdelkih. Sem sodi eden mojih najljubših – zajtrk z grškim jogurtom, za katerega ne bo nič narobe, če ga poješ tudi za malico ali pa namesto sladice.

Zdrav zajtrk

Po pol leta se mi ga je nekako celo uspelo naveličat, zato zdaj seboj vzamem navadni jogurt s chia semeni in škatlico orehovih jedrc. Morda si opazila, da sem nedavno pekla tudi kruh iz bananine moke, ki je prav tako super obrok za na pot, oziroma za v službo, šolo,..Morda ti bo pa vseeno bolj všeč zdrav zajtrk, ki te bo spomnil na gibanico – KLIK KLIK.

Poleg jogurtov obožujem tudi skuto. Tule si lahko pogledaš recept za super polnovreden zajtrk. Tudi tale fit skutni kolač je top.

Pozimi pa mi večkrat zapašejo zajtrki s toplim mlekom. Kot je na primer češnjeva ovsena kaša ali pa pomarančna kaša s temno čokolado. Take zajtrke dam v mikrovalovki prijazno posodo, da si jih lahko potem na hitro malo pogrejem, pripravim pa jih že en dan prej, oziroma zvečer.

Poglej si še prispevek o živilih, ki te bodo zjutraj nasitila za dlje časa.

3. Za kosilo, večerjo ali malico..

..si lahko pripraviš okusne solate. Ena mojih najljubših je solata s kuskusom in piščančjimi medaljončki. Zelo všeč so mi tudi solate iz ajdove kaše.

recept solata

 

 

 

Leave a Reply

Ko napišem naslednji prispevek se slišiva po e-mailuSPREMLJAJ ME
+